"Whistle" by Flo Rida
歌詞翻譯:repentor

(A)
Can you blow my whistle baby, whistle baby
寶貝,妳可以像我一樣吹口哨嗎?

Let me know
可以嗎?讓我知道。

Girl I'm gonna show you how to do it
女孩,我會教妳怎樣吹,

And we start real slow
我們慢慢來,

You just put your lips together
只要把妳的雙唇疊在一起、

And you come real close
靠近一點...

Can you blow my whistle baby, whistle baby
寶貝,妳可以像我一樣吹口哨嗎?

Here we go
一起開始吧!

(吹口哨)

(B)
I'm betting you like bebop
我賭妳愛比波爵士、

And I'm betting you love freak mode
我賭妳愛搞怪、

And I'm betting you like girls that give love to girls
我賭妳接受 T 或 P,

And stroke your little ego
這就是妳。

I bet I'm guilty your honor
我賭會因妳的尊貴而感到罪惡,

that's just how we live in my genre
但這就是我的風格。

Who in the hell done paved the road wider?
是誰鋪好了地獄的道路呢?

There's only one flo, and one rida
只有一個佛羅跟一個里達而已。

I'm a damn shame
我真是個恥辱,

Order more champagne, pull a damn hamstring
點多些香檳、拉拉該死的腿筋、

Tryna put it on ya
試著對妳也這麼做,

Bet your lips spin back around corner
賭妳不太習慣;

Slow it down baby take a little longer
寶貝,慢慢來!這需要點時間。

(A)

(C)
It's like everywhere I go
就像我去任何一個地方,

My whistle ready to blow
我隨時準備吹著口哨。

Shorty don't leave a note
太短的就不必小抄了,

She can get any by the low
她可先從最簡單的開始,

Permission not approved
雖然還沒獲得我的認可,

It's okay, it's under control
沒關係,應該還不算太差。

Show me soprano, cause girl you can handle
秀高音給我看看,妳行的!

Baby we start snagging, you come up in part clothes
我們開始遇到些瓶頸,但妳表現不算差。

Girl I'm losing wing, my Bugatti the same road
女孩我快沒東西教了,大概就是這樣了。

Show me your perfect pitch,
秀給我看妳完美的音準!

You got it my banjo
妳學會了我的絕竅!

Talented with your lips, like you blew out candles
妳的口哨好強,看似吹熄蠟燭般容易!
So amusing, now you can make a whistle with the music
超好玩的,現在妳可以用口哨作曲了!

Hope you ain't got no issue, you can do it
希望妳能出專輯,妳做得到的!

Even if it no picture, never lose it
即使沒有暢銷,也請不要忘了口哨!

(A)

(D)
Go girl you can twerk it
女孩,妳的口哨活潑熱情!

Let me see your whistle while you work it
讓我見識見識吧!

I'mma lay it back, don't stop it
我快不吹了,但請妳不要。

Cause I love it how you drop it, drop it, drop it, on me
因為我好希望妳偶而能為我表演!

Now, shorty let that whistle blow
現在請吹個短短的哨音吧!

Yeah, baby let that whistle blow
寶貝,讓那哨音飛揚吧!

(A)

(終)

arrow
arrow
    全站熱搜

    repentor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()